[訂正]
– Zunimassa’s Haunt 6 piecesの効果が間違ってたので訂正
Fansによる、PTR Patch 2.2.0のデータ解析情報です。
アイテム、スキル、Cursed Realmsに関する情報だけまとめてありますが、リンク先にはアイテムのフレイバーテキスト、マイクロトランザクション、新エリア(レベル)の名称、新バウンティ、サイドクエストの会話などに関する記述が多数あります。
原文併記で見難いけど、時間節約と訳が間違ってた時の保険です。
意味がよく分からないとこはエスパー翻訳してるので実際とは異なる可能性があります。
New and Updated Set Bonuses
- Wrath of the Wastes 2 pieces: [Rend deals 400% increased damage.](Rendのダメージが400%増加します。)
- Wrath of the Wastes 4 pieces: [Rend lasts 400% longer.](Rendの持続時間が400%増加します。)
- Wrath of the Wastes 6 pieces: [Whirlwind deals 400% increased damage to enemies affected by your Rend.](Rendの影響を受けている敵に対するWhirlwindのダメージが400%増加します。)
- Delsere’s Magnum Opus 2 pieces: [Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile or Shock Pulse reduces the cooldown of Slow Time by 1 |4second:seconds;.](Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock PulseをキャストするとSlow Timeのクールダウンが1-4秒減ります。)
- Delsere’s Magnum Opus 4 pieces: [Enemies affected by your Slow Time take 1250% weapon damage every second.](Slow Timeの影響を受けている敵は毎秒武器ダメージ1250%を受けます。)
- Delsere’s Magnum Opus 6 pieces: [Enemies affected by your Slow Time take 500% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse abilities.](Slow Timeの影響を受けている敵はArcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulseによるダメージが500%増えます。)
- Unhallowed Essence 2 pieces: [Your generators also generate 1 Discipline.](リソース生成スキルがDisciplineを1回復します。)
- Unhallowed Essence 4 pieces: [Gain 40% damage reduction for 4 seconds if no enemy is within 10 yards of you.](10ヤード以内に敵が存在しない時は4秒間ダメージが40%軽減されます。)
- Unhallowed Essence 6 pieces: [Your generators and Multishot deal 10% increased damage for every point of Discipline you have.](残っているDiscipline1ポイントにつき、リソース生成スキルとMultishotのダメージが10%アップします。)
- Roland’s Legacy 2 pieces: [Every use of Shield Bash and Sweep Attack reduces the cooldowns of your Laws and Defensive Skills by 1 second.](Shield BashとSweep Attackを使用する度にLawとDefensiveスキルのクールダウンが1秒減ります。)
- Roland’s Legacy 4 pieces: [Increase the damage of Shield Bash and Sweep Attack by 500%.](Shield BashとSweep Attackのダメージが500%増加します。)
- Raiment of a Thousand Storms 2 pieces: [Your Spirit Generators have 25% increased attack speed and 500% increased damage.](Spirit生成スキルのアタックスピードが25%増加し、ダメージが500%増えます。)
- Raiment of a Thousand Storms 4 pieces: [Increases the weapon damage of Dashing Strike to 5000%.](Dashing Strikeの武器ダメージが5000%に増加します。)
- Raiment of a Thousand Storms 6 pieces: [Dashing Strike spends 50 Spirit, but refunds a Charge when it does.](Dashing StrikeがSpiritを50消費するようになりますが、DSを実行するとチャージが1回分戻ってきます。*2回連続でキャストしたら1回分の消費で済むみたいな?)
- Guardian’s Jeopardy 2 pieces: [+250 Vitality] [Regenerates 8000 Life per Second] UP FROM 2000(+250 Vitality。ライフを毎秒8000回復する(2000からアップ)。)
- Zunimassa’s Haunt 6 pieces: [Enemies hit by your Mana spenders take 100% more damage from your pets for 4 seconds.](Mana消費スキルがヒットした敵に対するペットのダメージが4秒間100%増えます。)
- Inna’s Mantra 6 pieces: [Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.](Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, Wave of Lightをキャストする度にMystic Allyも同様のスキルをキャストします。)
- Inna’s Mantra 2 pieces: [Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by 100%.](Mystic Allyのパッシブ効果とMantraの基本パッシブ効果が100%増加します。*基本パッシブ=ルーンなしの効果?)
- Tal Rasha’s Elements 2 pieces: [Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type.](Arcane, Cold, Fire, Lightning属性のダメージを与えると、同じ属性のMeteorを落とします。クールダウンはそれぞれの属性ごとに8秒です。)
- Tal Rasha’s Elements 4 pieces: [Attacks increase your resistance to that damage type by 100% for 6 seconds.](攻撃した属性と同じ属性のレジストが6秒間、100%増加します。)
- Tal Rasha’s Elements 6 pieces: [Attacks increase your damage by 75% for 3 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. Adding a stack refreshes the duration.](攻撃することで3秒間与えるダメージが75%増えます。Arcane, Cold, Fire, Lightning属性の攻撃はそれぞれ1回スタックし、スタックする度に持続時間が更新されます。)
- Immortal King’s Call 2 pieces: [Call of the Ancients last until they die.](Call of the Ancientsは彼らが死ぬまで持続します。)
- Immortal King’s Call 4 pieces: [Call of the Ancients’ melee attacks also deal 600% weapon damage in a 15 yard radius.](Call of the Ancientsの近接攻撃が15ヤード以内の敵にも武器ダメージ600%を与えます。)
- Immortal King’s Call 6 pieces: [Increase the duration of your Wrath of the Berserker by [0.5|1|] |4second:seconds; every time an Ancient deals damage.](Ancientがダメージを与える度にWrath of the Berserkerの持続時間が0.5-1秒増えます。)
- Natalya’s Vengeance 4 pieces: [The cooldown of Rain of Vengeance is reduced by 2 seconds every time you cast a primary skill and by 3 seconds every time you cast a Hatred spender.](プライマリスキルをキャストする度にVengenceのクールダウン?を2秒、Hatred消費スキルをキャストする度に3秒減らします。)
- Natalya’s Vengeance 6 pieces: [Rain of Vengeance deals 800% increased damage.](Rain of Vengeanceのダメージが800%増加します。)
New Legendary and Possible set Bonus Strings
Unique_Ringと表記されていますが、テスト用の表記で実際のアイテムスロットとは異なります。
ItemPassivePowerDescriptions
Barbarian
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_025 – Enemies hit by your Furious Charge take []% weapon damage over 3 seconds.(Furious Chargeが3秒間で武器ダメージ[]%を与えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_026 – The first enemy hit by Furious Charge takes [VALUE]% additional damage.(Furious Chargeが[]%の追加ダメージを与えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_027 – Increase the duration of your Wrath of the Berserker by [VALUE] seconds every time an Ancient deals damage.(Acientがダメージを与える度にWrath of the Berserkerの持続時間が[]秒伸びます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_032 – Wrath of the Berserker gains the effect of every rune.(Wrath of the Berserkerに全てのルーンが適用されます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_043 – Ground Stomp causes an Avalanche.(Ground StompでAvalancheが発生します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_048 – Call of the Ancients’ melee attacks also deal [VALUE% weapon damage in a 15 yard radius.(Call of the Ancientsの近接攻撃が15ヤード以内の敵にも武器ダメージ[]%を与えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_004 – Increase the damage of Whirlwind by [VALUE]% weapon damage.(Whirlwindのダメージが武器ダメージ[]%に増えます。)
Wizard
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_028 – Attacks increase your damage by [VALUE]% for 3 seconds. Arcane, Cold, Fire, and Lightning attacks each add one stack. Adding a stack refreshes the duration.(攻撃することで3秒間与えるダメージが[]%増えます。Arcane, Cold, Fire, Lightning属性の攻撃はそれぞれ1回スタックし、スタックする度に持続時間が更新されます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_914_x1 – [VALUE]% chance on being hit to release a Frost Nova.(攻撃を受けると[]%の確率でFrost Novaをキャストします。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_037 – Increase the damage of Meteor by 100%. When your Meteor hits 3 or less enemies, the damage is increased by [VALUE]%.(Meteorによるダメージが100%増加します。Meteorがヒットする敵の数が3体以下の場合、ダメージは[]%増加します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_013 – Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile or Shock Pulse reduces the cooldown of Slow Time by [VALUE] seconds.(Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock PulseをキャストするとSlow Timeのクールダウンが[]秒減ります。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_015 – Slow Time gains the effect of every rune.(Slow Timeに全てのルーンが適用されます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_012 – Enemies affected by your Slow Time take [VALUE]% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse abilities.(Slow Timeの影響を受けている敵はArcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, Shock Pulseによるダメージが[]%増えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_010 – Enemies affected by your Slow Time take [VALUE]% weapon damage every second.(Slow Timeの影響を受けている敵は毎秒武器ダメージ[]%を受けます。)
Monk
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_029 – Mystic Ally casts Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, and Wave of Light when you do.(Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike, Wave of Lightをキャストする度にMystic Allyも同様のスキルをキャストします。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_033 – Increases the weapon damage of Dashing Strike to [VALUE]%.(Dashing Strikeの武器ダメージが[]%増加します。)
- ItemPassive_Unique_Ring_915_x1 – Seven-Sided Strike performs an additional seven strikes.(Seven-Sided Strikeをキャストすると更に7発殴ります。*SSSx2みたいな?)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_034 – Your Spirit Generators reduce your damage taken by [VALUE]% for 3 seconds.(Spirit生成スキルを使うと3秒間被ダメージを[]%減らします。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_049 – Increase the passive effect of your Mystic Ally and the base passive effect of your Mantra by [{VALUE1}*100]%.(Mystic Allyのパッシブ効果とMantraの基本パッシブ効果が[*100]%増加します。*基本パッシブ=ルーンなしの効果?)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_022 – Your Spirit Generators have 25% increased attack speed and [VALUE]% increased damage.(Spirit生成スキルのアタックスピードが25%増加し、ダメージが[]%増えます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_541_x1 – Your Spirit Generators generate [VALUE]% more Spirit.(Spirit生成スキルのSpirit生成量が[]%増えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_021 – Dashing Strike spends [VALUE] Spirit, but refunds a Charge when it does.(Dashing Strikeが[]Spiritを消費するようになりますが、DSを実行するとチャージが1回分戻ってきます。*2回連続でキャストしたら1回分の消費で済むみたいな?)
Witch Doctor
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_030 – Enemies hit by your Mana spenders take [VALUE]% more damage from your pets for 4 seconds.(ペットによるMana消費スキルのダメージが4秒間[]%増えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_035 – Summon a Fetish Sycophant when you hit with a Mana spender.(Mana消費スキルがヒットするとFetish Sycophantを1体召喚します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_041 – Gargantuan instead summons three smaller gargantuans each more powerful than before.(大きいGargantuanではなく、よりパワフルな小さいGargantuanを3体召喚します。)
Crusader
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_039 – Increase the damage of Shield Bash and Sweep Attack by [VALUE]%.(Shield BashとSweep Attackのダメージが[]%増加します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_040 – Every use of Shield Bash and Sweep Attack reduces the cooldowns of your Laws and Defensive Skills by 1 second.(Shield BashとSweep Attackを使用する度にLawとDefensiveスキルのクールダウンが1秒減ります。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_042 – When your Shield Bash hits 3 or less enemies, its damage is increased by [VALUE]% and 50% of its Wrath Cost is refunded.(Shield Bashが3体以下の敵にヒットするとダメージが[]%増加し、SBのWrathコスト分50%が償還されます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_045 – Justice spawns a Blessed Hammer when it hits an enemy.(Justiceが敵にヒットするとBlessed Hammerが発生します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_046 – Slash attacks in all directions.(Slashの攻撃範囲が全方位になります。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_047 – Blocks release forward a Fires of Heaven.(ブロックするとFires of Heaveを前方へキャストします。)
Demon Hunter
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_031 – Rain of Vengeance deals [VALUE]% increased damage.(Rain of Vengeanceのダメージが[]%増加します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_005 – Your generators and Multishot deal [VALUE]% increased damage for every point of Discipline you have.(残っているDiscipline1ポイントにつき、リソース生成スキルとMultishotのダメージが[]%アップします。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_007 – Your generators also generate [VALUE] Discipline.(リソース生成スキルがDisciplineも[]回復します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_017 – Multishot hits enemies below [VALUE]% health twice.(ライフが[]%未満の敵にはMultishotが2回ヒットします。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_020 – Gain [VALUE]% damage reduction for 4 seconds if no enemy is within 10 yards of you.(10ヤード以内に敵が存在しない時は4秒間ダメージが[]%軽減されます。)
Misc
- ItemPassive_Unique_Ring_916_x1 – Chance on kill to raise a skeleton to fight for you. Upon accumulating 5 skeletons, they explode for 300% weapon damage and the sword transforms into Ashbringer for a short time. Attacking with Ashbringer burns your target for [VALUE]% weapon damage as Holy.(敵をキルした際にスケルトンを召喚するチャンスが発生します。スケルトンが5体になると爆発し武器ダメージ[]%を与えます。そしてこの剣は短時間Ashbringerに変形、ターゲットを燃やし武器ダメージ[]%をHoly属性で与えます。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_036 – Attacks increase your resistance to that damage type by [VALUE]% for 6 seconds.(攻撃した属性ダメージと同じ属性のレジスト[]%を6秒間増やします。)
- ItemPassive_Unique_Ring_917_x1 – Grants a [VALUE]% chance to block attacks. Blocked attacks inflict 20% less damage. After blocking an attack, your next attack inflicts 20% additional damage.(ブロックチャンス[]%を得ます。ブロックするとダメージは20%軽減されます。ブロックした次の攻撃にはダメージ20%が追加されます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_918_x1 – Attacking enemies below [VALUE]% Life freezes them for 3 seconds.(ライフが[]%未満の敵を攻撃すると3秒間フリーズさせます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_919_x1 – Your skill cooldowns are reduced by [VALUE] seconds.(スキルのクールダウンが[]秒短縮されます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_920_x1 – Reduce the remaining cooldown of one of your skills by [VALUE] seconds each time you spend resource.(リソース消費スキルを使用する度に、一つのスキルのクールダウン残り時間を[]秒減らします。*複数クールダウン中の場合は?)
- ItemPassive_Unique_Ring_921_x1 – Summons a Fallen Lunatic to your side every [VALUE] seconds.(Fallen Lunaticを[]秒ごとに召喚します。)
- ItemPassive_Unique_Ring_922_x1 – Chance to create an area of focused power on killing a monster. Damage is increased by [VALUE]% while standing in the area.(モンスターを倒した地点を中心にエリアパワーを作り出すチャンスが発生します。このエリアにいる間はダメージが[]%増加します。)
- ItemPassive_Unique_Ring_923_x1 – After 5 consecutive non-critical hits, your chance to critically hit is increased to 100% for [VALUE] seconds.(5ヒット続けてクリティカルが発生しないと、[]秒間クリティカルが100%発生します。)
- P2_ItemPassive_Unique_Ring_038 – Gain [VALUE] increased damage to a single element for 5 seconds. This effect rotates through the elements available to your class in the following order: Arcane, Cold, Fire, Holy, Lightning, Physical, Poison.(単一の属性ダメージが5秒間[]増加します。この効果は各クラスごとに使えるスキル属性の範囲内で以下の順で循環します。Arcane, Cold, Fire, Holy, Lightning, Physical, Poison *馬場ならCold>Fire>Lightning>Physialを順番に使えば効果が発揮する?)
- ItemPassive_Unique_Axe_1H_005_p2 – [VALUE]% chance to Smite enemies for 1500-1800% weapon damage as Lightning when you hit them.(攻撃がヒットした時に[]%の確率でSmiteをキャストします。武器ダメージ1500-1800%のLightning属性になる。)
- ItemPassive_Unique_Belt_016_p2 – Picking up a Health Globe increases your maximum Life by [VALUE]% for 30 seconds, stacking up to 5 times.(ヘルスグローブを拾うと30秒間最大ヘルスが[]%上昇する。効果は最大5回(倍)スタックします。)
- ItemPassive_Unique_Ring_643_p2 – Blocks have a chance of summoning a charging wolf that deals [VALUE]% weapon damage to all enemies it passes through.(ブロックするとcharging wolfを召喚するチャンスが発生します。ウルフが通過した敵全てに武器ダメージ[]%を与えます。)
- ItemPassive_Unique_Ring_597_p2 – After falling below [VALUE]% Life, all attacks are guaranteed Critical Hits for 4 seconds.(ライフが[]%未満になると全ての攻撃が4秒間クリティカルヒットになります。)
- ItemPassive_Unique_Gem_018U_x1 – Enemies you attack also take increased damage from allied players, followers, and pets.(プレイヤーが攻撃している敵は、メンバー、フォロワー、ペットによるダメージも増加します。)
- ItemPassive_Unique_Gem_019_x1 – Gain [VALUE]% melee damage reduction.(近接攻撃のダメージを[]%軽減します。)
- ItemPassive_Unique_Gem_019U_x1 – While below [VALUE]% Life, you may move unhindered through enemies.(ライフが[]%未満になると敵をすり抜けて移動することができます。)
- ItemPassive_Unique_Gem_020_x1 – Your overhealing from Life per Hit and Life per Second are applied as an absorb shield for up to [VALUE]% of your maximum Life.(Life per HitとLife per Secondの回復量が最大ライフを超えた場合、その分が最大ライフの[]%までシールドとしてダメージを吸収します。)
- ItemPassive_Unique_Gem_021_x1 – Your cold skills now apply chill effects and your chill effects now slow enemy movement by an additional [VALUE]%.(cold属性のスキルにチル効果が発生します。この効果は敵の移動スピードを[]%減らします。)
- P2_Legendary_Potion_07 – Restores [VALUE]% resource when used below 50% health. (up from 25% – change to Potion of Rejuvenation)(ライフが50%未満で使用するとリソースも[]%回復します。Potion of Rejuvenationの効果が25%から増えたものです。)
Class Skill Changes
Barbarian
- Nerves of Steel – Fatal damage instead reduces you to 15% Life. For 3 seconds afterward, you take 95% reduced damage and are immune to all control-impairing effects. / This effect may occur once every 60 seconds.(致命的ダメージを受けた時に、ライフが15%まで減った状態で復活します。その後3秒間はダメージを95%軽減し、操作妨害エフェクトも無効になります。60秒間に1度だけ効果を発揮します。)
- Call of the Ancients
- Ancients’ Blessing: Each point of Fury you spend heals you and your Ancients for 966 Life.(Fury消費1ポイントにつきプレイヤーとAncientsのライフを966回復します。)
- Duty to the Clan: Enemies hit by the Ancients are Chilled for 2 seconds and have 10% increased chance to be Critically Hit. / The Ancients’ damage turns into Lightning. (from Cold)(Ancientsの攻撃がヒットした敵は2秒間チル状態になり、クリティカルヒットのチャンスが10%増加します。Ancientsのダメージ属性はColdからLightningになります。)
Monk
- Near Death Experience When receiving fatal damage, you instead restore 35% Life and 35% Spirit and are immune to damage and control impairing effects for 2 seconds. / This effect may occur once every 60 seconds.(致命的ダメージを受けた時に、ライフとスピリットが35%まで回復した状態で復活します。その後2秒間はダメージと操作妨害エフェクトが無効になります。60秒間に一度だけ効果を発揮します。)
WitchDoctor
- Fetish Sycophants When you hit enemies with your spells, you have up to a 15% (up from 10) chance to summon a dagger-wielding Fetish to fight by your side for 60 seconds.(攻撃がヒットするとダガーを持ったFetishを15%の確率で召喚します(10%からアップ)。このFetishの召喚時間は60秒。)
- Hex Cooldown: 15 seconds / Summon a Fetish Shaman for 12 seconds that will hex groups of enemies into chickens. Hexed enemies are unable to perform offensive actions and take 10% additional damage.(クールダウンは15秒。Fetish Shamanを12秒間召喚します。彼らは敵の集団を鶏に変えます。変身した敵は攻撃できず、被ダメージも10%増えます。)
Wizard
- Slow Time Cooldown: 15 seconds / Invoke a bubble of warped time and space at your target location up to 60 yards away for 15 seconds, reducing enemy attack speed by 20% and movement speed by 60%. This bubble also slows the speed of enemy projectiles by 90%.(クールダウンは15秒。60ヤード先の地点まで15秒持続するバブルをキャストすることができます。このバブルは敵の攻撃速度を20%、移動速度を60%、投擲物の速度を90%減らします。)
- Time Warp : Enemies caught in the bubble of warped time take 15% (up from 10) more damage.(バブル内にいる敵へのダメージが15%増加します(10%からアップ)。)
- Point of No Return : Enemies that enter or leave the Slow Time area are stunned for 1 second (down from 3).(敵がバブルに出入りする際に1秒間スタンします(3秒からダウン)。)
- Exhaustion: Enemies caught by Slow Time deal 25% less damage.(バブル内にいる敵からのダメージが25%軽減されます。)
Cursed Realms
CursedRealm_Descriptions
詳細不明、謎の新コンテンツです。ちょっと面白そうだけど中国サービス用のコンテンツの可能性もあります。
- Explosive Wake
- Explosive Wake – You drop Explosions behind you every 2 seconds! Don’t stop!(2秒ごとに背後に爆発物が落とされるので止まってはならない。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(このリアルムではスキルとギアの効果が機能しない。ヒールは制限される。ペットとフォロワーはいない。歩いてVials(瓶)を集めるか、さもなくばEthereal Grasp powerで一気に集めるか。)
- Electrify
- Permenant Conduit – Lightning strikes everything around you! Enemies explode in Molten death!(周囲に落雷が発生します。死んだエネミーはMoltenデスとなり爆発します。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
- Arcane Death
- Arcane Death – Nearby enemies die, creating dangerous arcane beams! Your Movement Speed progressively increases!(付近の敵が死ぬとアルケインビームが発生します。プレイヤーの移動スピードは次第にアップしていきます。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
- Teleporter
- Random Teleportation – You teleport up to 5 times times every 5 seconds!! Enemies cast Thunderstorm all around you!!(5秒ごとに最大5回テレポートできます。敵はThunderstormを至るところにキャストしてきます。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
- SpeedUp
- Random Speed – Your movement Speed changes randomly every 4 seconds!! Enemies cast Thunderstorm all around you!!(4秒ごとに移動スピードがランダムで変わります。敵はThunderstormを至るところにキャストしてきます。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
- Totems
- Spirit Totems – Spirit Totems explode when you are near!(Spirit Totemsに近づくと爆発します。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
- Results
- Cursed Realm Results – Final Reagent Total: You Collected: [VALUE] / You lost: [VALUE](最終的に集めた試薬瓶と失った数??)
- Frozen Statues
- Frozen Statues – Enemies are Frozen Statues. They explode into Frost Nova’s on approach!!(氷像になった敵に接近するとFrost Novaが炸裂します。)
- For All Cursed Realms – Your skills and gear do not function in this realm. / Healing is Supressed. / Pets and Followers are Removed. / Collect Vials by walking through them or all at once with the Ethereal Grasp power.(同上)
中国で導入されると思われるマイクロトランザクションは、ウィング、ペット、ポートレートフレーム、スタッシュタブ&キャラスロ拡張、XP、BS、GFブースト25%など様々です。課金要素以外にもウィークリーチャレンジみたいなモードもあるようです。
PTR Patch 2.2 Datamined!
http://www.diablofans.com/news/48343-ptr-patch-2-2-datamined